sobota 4. května 2013

Je ze me motorkarka!!!

Selamat malam,
dlouho jsem premyslela, co noveho Vam napsat, az jsem si nasla dve zaminky. :) Ta druha je Vam asi jasna z nadpisu, ta prvni je ta, ze dneska je to mesic, co jsem nasedla na Florenci do busu a odfrcela smer Brusel. Prosim Vas o Vase dojmy, jak dlouho Vam to pripada, protoze me to tak strasne leti, ze si to asi ani neumite predstavit. :)
Na oslavu tohoto maleho vyroci jsem si POPRVE! otevrela svou pasovanou Becherovku a nalila si malou cisi, uz tu chybi jen Busek, nebo Karel. :) hmmm, chutna tu vsechno uplne jinak, jak je to zakazany. :) A vlastne slavim i to, ze uz ridim motorku jako dabel. ;)

Predminuly tyden jsem mela prvni testovaci jizdu za mestem, kdy mi muj velice trpelivy motoskolak Kindi (nas office manager) ukazoval, jak se radi a startuje (kdyz je vybita baterka) a tak... chvili se trosku bal, hlavne, kdyz jsem to do kopce na jednicku trosku rozjela a on sedel vzadu (je ponekud objemnejsi). :D a taky, kdyz jsem se otacela... ehem... ale to byl jen nezvyk sily motoru, automat se Ti takhle vetsinou nerozjede. No a ted uz sem byla dvakrat sama na poli, to je tak 45min jizdy jednim smerem. Oujee, dneska uz to byla hracka a dokonce sem zkusila, co to zvire umi, vytahla sem to na celych 80! mozna by to dalo vic, ale bojim se, ze by mi moh kousek odletet, je sice v dobrym stavu, ale obcas se tam neco divne trese. :)
No, myslim, ze moje vespova budoucnost se zas o neco priblizila, auto me ridit neba (to leda tak kabrous nebo veteran:)), ale tohle jo a moc!

Ted me napada, ze jeste pro ni nemam jmeno, a tak vyhlasuju hlasovani, je to cerna kocka Yamaha Vega, ja mam cervenou velkou helmu. az bude jmeno, bude i fotka ;). Je to ted vsechno takovy veselejsi, muzu si kamkoliv sama zajet a uz me nemusi nikdo vozit. Uz bylo nacase. :)

No a co jsem udelala pracovniho? Zase nejaky ty brikety :), napsala dve zadosti o grant, navrhla novej komposter, pristi tyden budeme sazet kukurici a soju a pristavovat stinidla a ted pisu manual na pestovani zeleniny... Tak ted nevim, esi je to hodne nebo malo. :)

Tak ja radsi koncim, tohle je jen kratsi zprava, za chvili se z toho jednoho frtana mozna opiju. :D

Zdravim do jarnich krajin par metru od teto uzasne plaze...

Rybar na plazi v Calangu

Žádné komentáře:

Okomentovat